Jutun lähetti Nadja , Lokakuun 17, 2006 kello: 15:33:35
Re: PK-oikeudetVastineena juttuun: Re: PK-oikeudet, jonka kirjoitti: Suvi , Lokakuun 17, 2006 kello: 15:02:09:
Eli sitten on kaikki 5. Nyt en sitten varmaan mene Marian kanssa bh-kokeeseen tnä syksynä, vai? :D
Mun mielstä sitä pitää anoa kennelliitolta ja ne oikeudet kai myös maksavat. Mutta me Marian kanssa siellä ainakin tullaan kisaamaan, se on varmaa!