Jutun lähetti Sarianna , Elokuun 22, 2006 kello: 13:22:40
Re: KatselmussäännöistäVastineena juttuun: Katselmussäännöistä, jonka kirjoitti: Majka , Elokuun 22, 2006 kello: 13:13:36:
Majka puhuu asiaa!
Vaikka en tänä vuonna ollut mukana millään tavoin katselmuksessa niin täytyy myöntää, että mua on aina ihmetyttänyt nuo bis-kehät. Ja jos miettii ulkopuolisia ihmisiä jotka lueskelee vaikkapa katselmuksen tuloksia niin varmasti mennään sekasin jos joku koira on alkuun ollut vaikka pn5 ja sitten seuraavaksi koira onkin vaikka bis1.
Enkä yhtään ihmettele, että tuomarit menee sekaisin koirissa siinä vaiheessa, koska viime vuonna turistin roolissa paikalla seuranneena niin kyllä bis-kehä oli aikamoista kaaosta kehänreunalta katsellessa.
Joten yhdyn Majkan ehdotukseen sääntömuutoksesta!
-sarianna-