Jutun lähetti Mervi , Kesäkuun 7, 2005 kello 00:27:42
Re: Puola GorzowVastineena juttuun: Puola Gorzow, jonka kirjoitti: Sami , Kesäkuun 5, 2005 kello 21:13:42:
Moikka!
ONNEA ONNEA ISOSTI "pikku poika" Miloulle!! Unohtamatta Tinttiä ja Samia ja Taijaa!! Joo ja Kingille kans - eihän Milousta ois niin hyvää ja hyvätapasta tulluna jos Kinkku ei olisi oppaaana ollu!!Mervi ja takkuset elikot