Jutun lähetti Pia , Kesäkuun 7, 2005 kello 08:59:43
Re: SynttärionnittelutVastineena juttuun: Synttärionnittelut, jonka kirjoitti: Majka , Kesäkuun 6, 2005 kello 12:27:40:
Sytämmelliset Onnittelut täältäkin kaikille nyt 10 v. saavuttaneille!!
Hienoa!Pia & Sessa