Re: Eestin Voittaja 2005


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Ana ja pallerot , Toukokuun 17, 2005 kello 15:00:44
----------------------------------------------------------------------

Re: Eestin Voittaja 2005

Vastineena juttuun: Re: Eestin Voittaja 2005, jonka kirjoitti: Kirsi , Toukokuun 16, 2005 kello 19:57:44:

JAPPADAPPADUU, JIHUU, TÄTTÄRÄÄ JA NIIN ETIÄPÄIN!!!!!
Kiitän Namin intti tittelin onnitteluista ja haluan kovasti kiittää
samalla Mirvaa Namin viemisestä Tallinnaan, vaikka jonkin aikaa tuumailtiin
kannattaako karvatonta koiraa sinne asti kiikuttaa.
No, Nami-naikkonen tiesi kuinka miehen sydän sulatetaan, vaikka eihän tuomareita saisi "nuoleskella"...


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]