Jutun lähetti Ana ja pallerot , Toukokuun 17, 2005 kello 15:00:44
Re: Eestin Voittaja 2005Vastineena juttuun: Re: Eestin Voittaja 2005, jonka kirjoitti: Kirsi , Toukokuun 16, 2005 kello 19:57:44:
JAPPADAPPADUU, JIHUU, TÄTTÄRÄÄ JA NIIN ETIÄPÄIN!!!!!
Kiitän Namin intti tittelin onnitteluista ja haluan kovasti kiittää
samalla Mirvaa Namin viemisestä Tallinnaan, vaikka jonkin aikaa tuumailtiin
kannattaako karvatonta koiraa sinne asti kiikuttaa.
No, Nami-naikkonen tiesi kuinka miehen sydän sulatetaan, vaikka eihän tuomareita saisi "nuoleskella"...