Jutun lähetti Kirsi , Toukokuun 16, 2005 kello 19:57:44
Re: Eestin Voittaja 2005Vastineena juttuun: Eestin Voittaja 2005, jonka kirjoitti: Tintti , Toukokuun 14, 2005 kello 13:32:00:
Suurenmoiset onnittelut Namille sekä Mirvalle ja Analle Namin Kansainvälisen valioarvon saavuttamisesta sekä voittajatittelistä!
Onnittelut myös Vuokolle ja Pikille junnuvoittaja tittelistä!
sekä onnittelut myös Tiinalle ja Wolelle voittajatittelistä!
t. Kirsi, Jouni, Fani sekä Osmo