Jutun lähetti Taija , Marraskuun 7, 2003 kello 22:12:17
niiiiiiiiin......Vastineena juttuun: Re: Anuska ja Zur, jonka kirjoitti: Taija , Marraskuun 7, 2003 kello 21:49:30:
Niin, mutta taitaahan se Eskelisen Annen Bratanikakin vielä olla hengissä....