Jutun lähetti Taija , Marraskuun 7, 2003 kello 21:49:30
Re: Anuska ja ZurVastineena juttuun: Anuska ja Zur, jonka kirjoitti: Janita , Marraskuun 7, 2003 kello 17:13:09:
Heippa
Anuska oli minun koirani, ja Zur Puolassa asuva uros, joka oli Suomessa puoli vuotta vierailemassa.
Kuvia saat näistä kahdesta ihan varmasti, laitan tulemaan.
Onko perheesi koira Miraveitin kennelistä ? Kerropa hiukan kuulumisia.Taija