Re: Turkista itse koiraan


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tiina , Huhtikuun 6, 2005 kello 16:41:08
----------------------------------------------------------------------

Re: Turkista itse koiraan

Vastineena juttuun: Re: Turkista itse koiraan, jonka kirjoitti: Mervi , Huhtikuun 5, 2005 kello 21:28:14:

Kiitos Mervi kommenteista. :-)

Onkohan PONeja täällä Keski-Suomessa päin? Olisi kiva tutustua koiriin ihan "livenä". Onnistuin missaamaan Tampereen näyttelyssä PONit kokonaan. :-( Ymmärtääkseni Jyväskylässä on kesäkuussa agilityn SM-kisat, joten siellä varmaan näkee PONeja vauhdissa. :-)



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]