Jutun lähetti Tiina , Huhtikuun 6, 2005 kello 16:41:08
Re: Turkista itse koiraanVastineena juttuun: Re: Turkista itse koiraan, jonka kirjoitti: Mervi , Huhtikuun 5, 2005 kello 21:28:14:
Kiitos Mervi kommenteista. :-)
Onkohan PONeja täällä Keski-Suomessa päin? Olisi kiva tutustua koiriin ihan "livenä". Onnistuin missaamaan Tampereen näyttelyssä PONit kokonaan. :-( Ymmärtääkseni Jyväskylässä on kesäkuussa agilityn SM-kisat, joten siellä varmaan näkee PONeja vauhdissa. :-)