Re: Turkista itse koiraan


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Eeva , Huhtikuun 8, 2005 kello 16:12:57
----------------------------------------------------------------------

Re: Turkista itse koiraan

Vastineena juttuun: Re: Turkista itse koiraan, jonka kirjoitti: Tiina , Huhtikuun 6, 2005 kello 22:20:09:

Asuuhan meitä täällä keskisuomen laitamilla muitakin. Itse asun Ruovedellä (n.100km Jyväskylästä alaspäin). Tervetuloa tutustumaan rotuun.
Myös Virroilta löytyy yksi Poni jota voi myös mennä katsomaan.

t. Eeva ja Mimmi-polski


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]