Jutun lähetti Eeva , Huhtikuun 8, 2005 kello 16:12:57
Re: Turkista itse koiraanVastineena juttuun: Re: Turkista itse koiraan, jonka kirjoitti: Tiina , Huhtikuun 6, 2005 kello 22:20:09:
Asuuhan meitä täällä keskisuomen laitamilla muitakin. Itse asun Ruovedellä (n.100km Jyväskylästä alaspäin). Tervetuloa tutustumaan rotuun.
Myös Virroilta löytyy yksi Poni jota voi myös mennä katsomaan.t. Eeva ja Mimmi-polski