Jutun lähetti Tiina , Maaliskuun 27, 2005 kello 13:27:48
Re: PONin turkkiVastineena juttuun: Re: PONin turkki, jonka kirjoitti: Kirsi , Maaliskuun 26, 2005 kello 20:35:41:
Kiitos vastauksista!
Kuulostaa siltä, että minäkin osaisin PONin turkin pitää kunnossa :-D