Jutun lähetti Kirsi , Maaliskuun 26, 2005 kello 20:35:41
Re: PONin turkkiVastineena juttuun: PONin turkki, jonka kirjoitti: Tiina , Maaliskuun 26, 2005 kello 20:25:36:
Heips!
Minä harjaan koirieni turkit n. kerran viikossa ja aikuisturkille riittää jos sen harjaa joka toinen viikko. Koirani pesen silloin kun tarve vaatii, eli välillä kerran kuussa ja joskus saattaa mennä 4-5 kk ettei tarvi pestä.
Ponin turkkihan pitäisi olla karkea ja mitä karkeampi se on niin sitä helppohoitoisempi.
Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä sinulle. :-)-Kirsi-