Re: PONin turkki


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Kirsi , Maaliskuun 26, 2005 kello 20:35:41
----------------------------------------------------------------------

Re: PONin turkki

Vastineena juttuun: PONin turkki, jonka kirjoitti: Tiina , Maaliskuun 26, 2005 kello 20:25:36:

Heips!
Minä harjaan koirieni turkit n. kerran viikossa ja aikuisturkille riittää jos sen harjaa joka toinen viikko. Koirani pesen silloin kun tarve vaatii, eli välillä kerran kuussa ja joskus saattaa mennä 4-5 kk ettei tarvi pestä.
Ponin turkkihan pitäisi olla karkea ja mitä karkeampi se on niin sitä helppohoitoisempi.
Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä sinulle. :-)

-Kirsi-


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]