Jutun lähetti Tintti, Sami, Milou & Kingi , Maaliskuun 26, 2005 kello 08:52:52
Lisempää! Vastineena juttuun: Hyvää pääsiäistä!!, jonka kirjoitti: Kirsi , Maaliskuun 24, 2005 kello 20:07:00: Meiltä samoin hauskat pääsiäiset ihan kaikille!
Vastineena juttuun: Hyvää pääsiäistä!!, jonka kirjoitti: Kirsi , Maaliskuun 24, 2005 kello 20:07:00:
Meiltä samoin hauskat pääsiäiset ihan kaikille!
Vastineet / Follow Ups: