Jutun lähetti Kirsi , Maaliskuun 24, 2005 kello 20:07:00
Hyvää pääsiäistä!! Erittäin hauskaa ja rattoista pääsiäistä Pon-porukalle!!! t.Kirsi, Jouni, Fani ja Osmo
Erittäin hauskaa ja rattoista pääsiäistä Pon-porukalle!!!
t.Kirsi, Jouni, Fani ja Osmo
Vastineet / Follow Ups: