Jutun lähetti Tiina , Maaliskuun 14, 2005 kello 13:38:13
Re: Kiihtelysvuaran suurtapahutuma :)Vastineena juttuun: Kiihtelysvuaran suurtapahutuma :), jonka kirjoitti: Mervi , Maaliskuun 13, 2005 kello 19:55:07:
Onnea tytöt !
Tiina ja Womputti