Jutun lähetti kiinnostunut , Maaliskuun 1, 2005 kello 18:40:51
Re: ponit ja pkVastineena juttuun: Re: ponit ja pk, jonka kirjoitti: Majka , Helmikuun 28, 2005 kello 17:55:48:
Kiva kuulla, että on ainakin joku harrastanut. Mielestäni olen kuullut, että joku olisi jopa saanut tuloksen, mutta se on vaan kuulotietoa.
Olisi kiva myös tietää mistä olisi mahdollisuus saada pon käyttöön, mutta myös näyttöön. Vielä omaa ponia ei ole, mutta on vakavasti harkinnassa.