Re: ponit ja pk


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Majka , Helmikuun 28, 2005 kello 17:55:48
----------------------------------------------------------------------

Re: ponit ja pk

Vastineena juttuun: ponit ja pk, jonka kirjoitti: Kiinnostunut , Helmikuun 28, 2005 kello 13:01:50:

On pk-oikeudet toistaiseksi, pari vuotta on vielä aikaa saada tulokset kokeista jotta pk-oikeudet jäävät rodulle. Toistaiseksi on käsittääkseni yksi lähtö ollut pk-jäljelle mutta tulosta ei tullut.

Ainakin jonkinlainen joukko PONeja treenaa hakua ja pari myös jälkeä.
Linkkivinkki:
http://personal.inet.fi/koti/borgakers/ponhaku.html

Tervetuloa rodun pariin. Parhaimmillaan PON on todella toimiva ja monipuolinen pakkaus!

Majka



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]