Re: takkuturkki :(


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Päivi , Lokakuun 23, 2003 kello 19:11:47
----------------------------------------------------------------------

Re: takkuturkki :(

Vastineena juttuun: takkuturkki :(, jonka kirjoitti: t&t , Lokakuun 22, 2003 kello 16:58:23:

Hehheh, kuulostaapa tutulta toi takkunen koira... Haluan vain lohduttaa, ettet varmasti ole ainoa huono ponin omistaja! Indin turkki oli aivan järkyttävissä takuissa (eikä ole eka kerta, myönnetään!)Mutta ei muuta kuin härkää sarvista eli ponia karvoista. Parina päivänä harjattiin vähän kerrallaan, ei koko koiraa kerralla. Ja nyt, Indi on pesty ja puhtoinen, turkki sileä ja hyvän tuoksuinen! Ihanaa, kyllä tulee hyvä mieli. Taas voisi harkita vaikka näyttelyyn viemistä, on se niin komea koira ;)

Pakkasterkuin, Päivi & Inkkari


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]