takkuturkki :(


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti t&t , Lokakuun 22, 2003 kello 16:58:23
----------------------------------------------------------------------

takkuturkki :(

niinpä näinpä, turkki siis Aivan Takussa. rakkaalla raukkaparalla maailman huonoimmat laiskuriomistajat, kun eivät ole harjanneet niitä auki ajoissa.

mitään taikoja tässä tuskin voi tehdä, mutta kannattaako hillittömät rastapaakut (lähinnä jaloissa, mutta myös muualla) repiä auki/leikata/? ja pesu ennen vai jälkeen? hoitoainetta? vai kaikki vaan siiliksi?!? olisiko siinä mi-tään jär-ke-ä jos ponin veisi jollekin ammattilaiselle pelastettavaksi? onko sellaista edes mahdollista tehdä? (saati kehtaanko viedä kun on noin takussa ;)

T:t&t


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]