Jutun lähetti Pirkkalan tontut , Joulukuun 21, 2004 kello 13:26:32
Re: JOULUJA !!!!Vastineena juttuun: JOULUJA !!!!, jonka kirjoitti: Mervi + Pöllö ja Pipana , Joulukuun 17, 2004 kello 16:33:15:
Hyvän joulun toivotukset PON-porukalle myös meiltä! Erityisesti Indin sisaruksille sekä Mirvalle ja Kirsille perheineen ja koirineen :)
"Jätä kiire oven taa,
hyvää mieltä kaikille jaa!"Terveisin,
Indi
Päivi, Simo ja Joonas