Jutun lähetti Mervi + Pöllö ja Pipana , Joulukuun 17, 2004 kello 16:33:15
JOULUJA !!!!Heissan kaikille!!
Tahdomme toivottaa KAIKILLE Pölskeille omistajineen
OIKEIN RAUHAISAA JOULUA ja Parempaa Vuotta 2005!!!
Mervi + pikku perhe sekä Nena -mummeli kera Asta Pipananps. Näin täytyi Joulu toivotukset hoitaa..kun "venetsia" vaivaa ja taas unohdin joulutervehdyksen laatimisen lehteemme..ja korttejahan minä en tunnetusti lähettele:)