JOULUJA !!!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mervi + Pöllö ja Pipana , Joulukuun 17, 2004 kello 16:33:15
----------------------------------------------------------------------

JOULUJA !!!!

Heissan kaikille!!

Tahdomme toivottaa KAIKILLE Pölskeille omistajineen

OIKEIN RAUHAISAA JOULUA ja Parempaa Vuotta 2005!!!


Mervi + pikku perhe sekä Nena -mummeli kera Asta Pipanan

ps. Näin täytyi Joulu toivotukset hoitaa..kun "venetsia" vaivaa ja taas unohdin joulutervehdyksen laatimisen lehteemme..ja korttejahan minä en tunnetusti lähettele:)


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]