Re: Bongaa PON


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Majka , Joulukuun 20, 2004 kello 17:34:42
----------------------------------------------------------------------

Re: Bongaa PON

Vastineena juttuun: Re: Bongaa PON, jonka kirjoitti: Kikka , Joulukuun 20, 2004 kello 14:39:41:

Hei

Ei hätää Eeva, itsekin piti turvautua irtonumeromyyntiin - puhelin soi jo varmaan ennen yhdeksää sunnuntai-aamuna, hei Mikon kuva on hesarissa!!! ;-)
Me kun ei etukäteen tiedetty minkä päivän lehteen juttu tulisi, toimittajien tavoite oli sunnuntai (suurin levikki) mutta mikään ei ollut varmaa.

Skannasin jutun hesarittomia varten nähtäväksi, täältä löytyypi linkki sekä kuvia myös Messarin palkitsemistilaisuudesta:
http://personal.inet.fi/koti/borgakers/uutta.html

Mikon omilta sivuilta löytyy lisää tietoa kaverikoiratoiminnasta, kohdasta "muuta".

Majka


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]