Jutun lähetti Majka , Joulukuun 20, 2004 kello 17:34:42
Re: Bongaa PONVastineena juttuun: Re: Bongaa PON, jonka kirjoitti: Kikka , Joulukuun 20, 2004 kello 14:39:41:
Hei
Ei hätää Eeva, itsekin piti turvautua irtonumeromyyntiin - puhelin soi jo varmaan ennen yhdeksää sunnuntai-aamuna, hei Mikon kuva on hesarissa!!! ;-)
Me kun ei etukäteen tiedetty minkä päivän lehteen juttu tulisi, toimittajien tavoite oli sunnuntai (suurin levikki) mutta mikään ei ollut varmaa.Skannasin jutun hesarittomia varten nähtäväksi, täältä löytyypi linkki sekä kuvia myös Messarin palkitsemistilaisuudesta:
http://personal.inet.fi/koti/borgakers/uutta.htmlMikon omilta sivuilta löytyy lisää tietoa kaverikoiratoiminnasta, kohdasta "muuta".
Majka