Jutun lähetti Eeva , Joulukuun 20, 2004 kello 14:05:34
Re: Bongaa PONVastineena juttuun: Bongaa PON, jonka kirjoitti: Majka , Joulukuun 19, 2004 kello 17:00:25:
Majka kirjoitti:
» tämän sunnuntain Hesarissa :-)Ja TAAS meitä ei hesarin tilaajia sorsitaan...;c/ Kertokaa toki meille muillekin mitä kivaa siellä on ollu...
T:Yks utelias, ei hesarin tilaaja ;c)