Jutun lähetti Kikka , Joulukuun 19, 2004 kello 19:48:36
Re: Bongaa PONVastineena juttuun: Bongaa PON, jonka kirjoitti: Majka , Joulukuun 19, 2004 kello 17:00:25:
Kyllä bongattiin. Onpa mukavaa nähdä taas yksi uusi harrastus, johon rotumme sopii. PONhan on tunnetusti hyväilynkipeä ihana kaveri.
Hyvää joulunodotusta toivottaa Matu ja Lyyti