Jutun lähetti Majka , Syyskuun 27, 2004 kello 11:21:37
Re: ERKKARISTAVastineena juttuun: ERKKARISTA, jonka kirjoitti: Tintti Enklannista , Syyskuun 26, 2004 kello 14:59:48:
Moi!
Mulla on tulokset jotenkin mielessä, mutta en ole ihan varma kaikista, joten en laita niitä tänne ettei mene väärin. Voisiko joku, joka kirjasi tulokset ylös, laittaa ne tänne? Esim. veteraaneista en olekaan nyt ihan varma että miten päin ne meni. Onnittelut vielä kerran kaikille hienosti menestyneille.
Majka