Jutun lähetti Tintti Enklannista , Syyskuun 26, 2004 kello 14:59:48
ERKKARISTASen verran tanne Enklannin maalle kiiri uutisia etta Puhar on ollut ROP ja Minski VSP eli onnea hurjasti Taijalle ja Minnalle! Meidan pikku-kirppu Milou oli ollut upeasti PU2 mutta mitenkas muilla meni? Tuloksia tuloksia, taalla jannitetaan jo kovasti "lammikon takana" :)
p.s. Taijalle kiitokset Miloun puunaamisesta ja esittamisesta!