Jutun lähetti marika , Syyskuun 29, 2003 kello 15:59:30
Re: SYYSTERVEISETVastineena juttuun: SYYSTERVEISET, jonka kirjoitti: leenathiele , Syyskuun 29, 2003 kello 14:29:04:
Moi vaan Leena! Mukavaa, että viestini sinua piristävät. Kivaa olisi nähdäkin, ehkäpä olet jossain vaiheessa tulossa Suomen puolelle!?
Mukavaa syksyä sinnekin päin ja rapsutukset koirille! terv Marika&kumpp