Jutun lähetti leenathiele , Syyskuun 29, 2003 kello 14:29:04
SYYSTERVEISETHEI vaan kaikki,juku on pitkä aika siitä kun viimeksi vierailin,työ teette töitä vähä joka nurkas niiten karvapallojenne kanssa ,hyvä niin ja lykkyä tykö kaikil kasvattajil ja koiriin omistajil...MARIKALLE ihan erityinen halaus,kun sinä aina minutkin muistat mukavilla humoristisilla viesteillä..voipaaka hyvin syystuulissa koko popporoo...terveisin leena