Jutun lähetti Kristiina , Heinäkuun 17, 2004 kello 14:22:59
Re: siuvjen toimivuusVastineena juttuun: siuvjen toimivuus, jonka kirjoitti: Anne Havukainen , Heinäkuun 17, 2004 kello 09:59:08:
Hei!
Vierityspalkki tosiaankin puuttuu. Eli kuvalistaa ei voi selata alaspäin.terveisin
Kristiina