Jutun lähetti Taija , Heinäkuun 17, 2004 kello 14:23:05
Re: sivujen toimivuusVastineena juttuun: Re: sivujen toimivuus, jonka kirjoitti: marika , Heinäkuun 17, 2004 kello 13:41:40:
Kuvasivut vierii alaspäin kun pitää hiiren vasemmanpuolesta näpäintä koko ajan alhaalla ja pistää hiiren ihan sivun alalaitaan.
Sivulta puuttuu vierityspalkki siksi, että jos olisin laittanut sen siihen valikkoon, olisi se tullut myös päävalikkoon.Kokeilkaapas vielä saatteko vieritettyä sivua pelkällä hiirellä, muuten muuttuu muukin ilme hiukan.
Taija
ps. muutamat sivut, kuten jäseneksi liittyminen ja jalostusohjesääntä ja terveyskysely eivät vielä toimi, kun niitä ei ole tehty, mutta ehkä tulevaisuudessa...Muuten yritellään päivitellä kyllä muitakin tietoja, ai niin agilitystä puuttuu joidenkin vuosien tulokset, missähän ne lienevät ??