Jutun lähetti Majka , Toukokuun 24, 2004 kello 14:10:21
Onnea onneaVastineena juttuun: Onnitteluja!!, jonka kirjoitti: marika t , Toukokuun 23, 2004 kello 15:48:14:
Onnea kaikille viikonloppuna upeasti menestyneille, niin kotimaassa kuin ulkomaillakin! :-)
Hesan näyttelyn muut PONit oli
ROP-pentu Flinkbein Znowu Zlotu (ulkomuistista, sorry jos tuli kirjoitusvirheitä)
PN2 vara-Cacib Ynnizin's Neon Madonna.Majka