Re: Olipas viikonloppu : )


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Vuokko , Toukokuun 25, 2004 kello 20:04:12
----------------------------------------------------------------------

Re: Olipas viikonloppu : )

Vastineena juttuun: Olipas viikonloppu : ), jonka kirjoitti: Tintti , Toukokuun 24, 2004 kello 11:03:33:

Kiitos, otamme mielellään vastaan kuvia. Voit lähettää sähköpostilla.
Onnittelut vielä kerran, erityisesti pennulle, joka oli vallan mainio isossa kehässä. Paljon Onnea myös muille viikonloppuna pärjänneille!

toivottaa Vuokko ja pojat sekä Ana ja Nami


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]