Re: Onnitteluja!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mervi , Toukokuun 23, 2004 kello 17:06:32
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnitteluja!!

Vastineena juttuun: Onnitteluja!!, jonka kirjoitti: marika t , Toukokuun 23, 2004 kello 15:48:14:

moikkelis!!

ONNEA kaikille menestyneille!!Eikös joku joka siellä vaikutti vois nyt kirjotella kaikkien mukana olleiden tukokset?+
Itse voin tänne vaan laitella Joensuun tuloksen - ja TARMO loisti!!
Ts.Tarmo T Karvanen (joo Marquee...? - en siis muista OIKEATA nimeä) pyyhälsi Ritva Raidanehässä näppärästi ja serti sekä ROP tuli mukaan!!
No jo - Marika kerkes tänmän uutisen kirjottaa ensin - mutta minäpä olin kehän laidalla kattelemassa:)))

Mervi ja karvat


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]