Jutun lähetti Mervi , Toukokuun 23, 2004 kello 17:06:32
Re: Onnitteluja!!Vastineena juttuun: Onnitteluja!!, jonka kirjoitti: marika t , Toukokuun 23, 2004 kello 15:48:14:
moikkelis!!
ONNEA kaikille menestyneille!!Eikös joku joka siellä vaikutti vois nyt kirjotella kaikkien mukana olleiden tukokset?+
Itse voin tänne vaan laitella Joensuun tuloksen - ja TARMO loisti!!
Ts.Tarmo T Karvanen (joo Marquee...? - en siis muista OIKEATA nimeä) pyyhälsi Ritva Raidanehässä näppärästi ja serti sekä ROP tuli mukaan!!
No jo - Marika kerkes tänmän uutisen kirjottaa ensin - mutta minäpä olin kehän laidalla kattelemassa:)))Mervi ja karvat