Re: Ihmeitten aika ei ole ohi


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Päivi , Toukokuun 22, 2004 kello 13:41:16
----------------------------------------------------------------------

Re: Ihmeitten aika ei ole ohi

Vastineena juttuun: Re: Ihmeitten aika ei ole ohi, jonka kirjoitti: Tommi , Toukokuun 17, 2004 kello 15:06:01:

Mahtavat onnittelut siis myös Litalle! Kyllä kehtaa taas käydä treenaamassa ponin kanssa, vaikka meille aina naureskellaan ettei Indi edes näe esteitä... Ponit taitaa vanhentua vain fysiikaltaan, henkisesti taitavat olla ikuisia nuoria!

Terkuin, Päivi & Indi


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]