Re: Ihmeitten aika ei ole ohi


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tommi , Toukokuun 17, 2004 kello 15:06:01
----------------------------------------------------------------------

Re: Ihmeitten aika ei ole ohi

Vastineena juttuun: Ihmeitten aika ei ole ohi, jonka kirjoitti: Mirkka , Toukokuun 16, 2004 kello 16:43:32:

Mirkka kirjoitti:
» Taru, lähes 8 vee pikku agility polskini, täräytti eilen lauantaina räntäsateisessa Oulussa midi kakkosissa tuplavoittajaksi. Eihän se ole saavutus eikä mikään, jos voittaa ainoana koirana luokkansa :) , mutta että sen tekee Taru (joka tallasi maksi ykkösissä viimevuosituhannella lähemmäs 50 kisaa...) virheettömällä nollaradalla reippaasti alle ihanneajan KAHDESSA kisassa saman päivän aikana niin silloin se on! Enää emme uskaltaudu kisaamaan. Kolmannesta nollasta nousee kolmoseen...

»
» t. Ylpeydestä pakahtuva Emäntä

Mahtavat onnittelut!

Kun tässä supermummoista oli puhe, niin ihan pakkoa mainita (kukapas
sen PONin hännän nostaa jos ei ohjaaja itse ;-))
että vaha rouva Lita 10 vee on taas näyttänyt nuoremmilleen mallia.
Ekaksi reilu viiko sitten Jyväskylässä (Jyväskylä kisapaikkana
tuntuu Litalle sopivan, viime vuonna Agirodussakin yksi kisa voitettiin)
Lita repäisi vaatimattomasti 14 sekuntia alle ihanneajan
virheetömällä radalla ( no myönnetään että oli kyllä löysä IA tuomarilla,
kuulemma tapana yleensäkin) ja voitti luokkansa (noin 25 koirakkoa).
Eilen sitten tuli makein voitto, eli Litasta tuli Pohjois-Hämeen
piirinmestari 2004, kahden radan yhteistuloksen perusteella (nolla
tulokset). Lita myös sijoittui Josera-cup osakilpailussa (niin ikään
kahden radan yhteisstulos, tiukka kisa, hävisi voittajalle 0.4 sekuntia)
toiseksi ja pääsi Josera-Cup finaaliin.

Muuten sanoisin, että eihän PONit vanhene ikinä, mutta valitettavasti Anjo
tuntui samoissa kisoissa olevan todella jäykkä ja kankea ja maxi hyppyjen
yli pääseminen tuntui olevan työn ja tuskan takana. Pakko todeta
haikeana tippa silmässä, että niin se taitaa Anjo jäädä eläkkeelle, kyllä
me sentään agirotuun tullaan. Muutaman millin syystä Anjo kun joutui
maxi-luokkaan ja nyt se alkaa menoa haittaaman pahasti...
Minulle Anjo tulee olemaan aina maailman paras agilitykoira, niin se
on parhaimmilaan osannut aina korjata ohjaajan mokat (jopa paremmin kuin Lita),
äähh tässä todella tulee haikea olo ja tippa silmään kun muistelee Anjon
mahtavaa agilityuraa ja työkaverit ihmettelee, mitä se iso äijä tossa
nyyhkyilee... toista ei koskaan tule kuin Anjo. Toivottavasti Anjo saa
vielä kuitenkin viettää laumassamme paljon makoisia eläkepäiviä...

terveisin
TRa + karvakasat


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]