Re: AgiRotuun tarvitaan vielä yksi maxi-möllikoira!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mirkka , Toukokuun 11, 2004 kello 14:16:49
----------------------------------------------------------------------

Re: AgiRotuun tarvitaan vielä yksi maxi-möllikoira!

Vastineena juttuun: AgiRotuun tarvitaan vielä yksi maxi-möllikoira!, jonka kirjoitti: Majka , Toukokuun 11, 2004 kello 13:12:12:

Majka kirjoitti:
» Moi!

» AgiRodun maxi-Möllijoukkue jää saamatta kasaan, ellei vielä löydy yhtä koiraa joukkueeseen. Vaatimuksina jonkinlainen esteiden osaaminen ja yhtään virallista kilpailua ei saa olla plakkarissa.

» Nyt kaikki viime vuosina PONien agilitymestaruuskisojen aloittelevissa mukana olleet rohkeasti miettimään mukaan lähtemistä!! Ja muutkin jotka ovat käyneet treenaamassa agilitya jollain alkeiskurssilla tms, ilmoitelkaahan itsestänne!

» Meillä on enää pari viikkoa aikaa saada joukkue kokoon. Itse AgiRotu-tapahtumahan pidetään Kotkassa heinäkuussa.

» Majka
» puh. 050-375 1793
» borgakerspp.inet.fi

Moi!

Kertoisitko vielä, ketkä ovat joukkueessa mukana. Joko Pentti ja Sohvi on houkuteltu mukaan?

Kyseleepi Mirkka ja pari kisaajaa



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]