Jutun lähetti Mirkka , Toukokuun 11, 2004 kello 14:16:49
Re: AgiRotuun tarvitaan vielä yksi maxi-möllikoira!Vastineena juttuun: AgiRotuun tarvitaan vielä yksi maxi-möllikoira!, jonka kirjoitti: Majka , Toukokuun 11, 2004 kello 13:12:12:
Majka kirjoitti:
» Moi!» AgiRodun maxi-Möllijoukkue jää saamatta kasaan, ellei vielä löydy yhtä koiraa joukkueeseen. Vaatimuksina jonkinlainen esteiden osaaminen ja yhtään virallista kilpailua ei saa olla plakkarissa.
» Nyt kaikki viime vuosina PONien agilitymestaruuskisojen aloittelevissa mukana olleet rohkeasti miettimään mukaan lähtemistä!! Ja muutkin jotka ovat käyneet treenaamassa agilitya jollain alkeiskurssilla tms, ilmoitelkaahan itsestänne!
» Meillä on enää pari viikkoa aikaa saada joukkue kokoon. Itse AgiRotu-tapahtumahan pidetään Kotkassa heinäkuussa.
» Majka
» puh. 050-375 1793
» borgakerspp.inet.fiMoi!
Kertoisitko vielä, ketkä ovat joukkueessa mukana. Joko Pentti ja Sohvi on houkuteltu mukaan?
Kyseleepi Mirkka ja pari kisaajaa