AgiRotuun tarvitaan vielä yksi maxi-möllikoira!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Majka , Toukokuun 11, 2004 kello 13:12:12
----------------------------------------------------------------------

AgiRotuun tarvitaan vielä yksi maxi-möllikoira!

Moi!

AgiRodun maxi-Möllijoukkue jää saamatta kasaan, ellei vielä löydy yhtä koiraa joukkueeseen. Vaatimuksina jonkinlainen esteiden osaaminen ja yhtään virallista kilpailua ei saa olla plakkarissa.

Nyt kaikki viime vuosina PONien agilitymestaruuskisojen aloittelevissa mukana olleet rohkeasti miettimään mukaan lähtemistä!! Ja muutkin jotka ovat käyneet treenaamassa agilitya jollain alkeiskurssilla tms, ilmoitelkaahan itsestänne!

Meillä on enää pari viikkoa aikaa saada joukkue kokoon. Itse AgiRotu-tapahtumahan pidetään Kotkassa heinäkuussa.

Majka
puh. 050-375 1793
borgakerspp.inet.fi



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]