Jutun lähetti Taija , Syyskuun 4, 2003 kello 20:20:25
Re: Onnea Anjo ja Tommi, SM-kisojen 8.sija!Vastineena juttuun: Onnea Anjo ja Tommi, SM-kisojen 8.sija!, jonka kirjoitti: Majka , Syyskuun 4, 2003 kello 16:19:20:
Todellakin,
VALTAVSTI ONNEA Tommi & Anjo
tuo on kyllä mahtava saavutus
Taija