Jutun lähetti Majka , Syyskuun 4, 2003 kello 16:19:20
Onnea Anjo ja Tommi, SM-kisojen 8.sija!Mahtavat onnittelut Tommi Raita-aholle ja Anjolle (Tuulihaukan Aniol), jotka Kennelliiton sivuilta tulkittuna sijoittuivat agilityn virallisissa SM-kisoissa upeasti sijalle 8.!!
Majka