Jutun lähetti Mirva , Huhtikuun 1, 2004 kello 21:39:30
Re: Onnea minultakin ja agilityVastineena juttuun: Onnea minultakin ja agility, jonka kirjoitti: Kirsi , Maaliskuun 31, 2004 kello 17:53:17:
Heippa!
En itse päässyt kevätkokoukseen kun oli kummitytön rippijuhlat samana päivänä.
Mutta ISOT ONNITTELUT KAIKILLE PÄRJÄNNEILLE TASAPUOLISESTI
JA VIELÄ ISOMMAT ONNITTELUT OMILLE KASVATEILLE. K I I T O S
t.Mirva