Re: Onnea minultakin ja agility


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mirva , Huhtikuun 1, 2004 kello 21:39:30
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnea minultakin ja agility

Vastineena juttuun: Onnea minultakin ja agility, jonka kirjoitti: Kirsi , Maaliskuun 31, 2004 kello 17:53:17:

Heippa!
En itse päässyt kevätkokoukseen kun oli kummitytön rippijuhlat samana päivänä.
Mutta ISOT ONNITTELUT KAIKILLE PÄRJÄNNEILLE TASAPUOLISESTI
JA VIELÄ ISOMMAT ONNITTELUT OMILLE KASVATEILLE. K I I T O S
t.Mirva


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]