Jutun lähetti Kirsi , Maaliskuun 31, 2004 kello 17:53:17
Onnea minultakin ja agilityVastineena juttuun: Onnea, onnea! Ja tokoilijat, jonka kirjoitti: Majka , Maaliskuun 30, 2004 kello 23:44:05:
Onnea kaikille menestyneille :-)
Paras Agility-Pon 2003
1. Flinkbein Elita
2. Tuulihaukan Aniol
3. Miraveitin Iryst. Kirsi ja Fani