Jutun lähetti Taija , Maaliskuun 11, 2004 kello 21:54:31
ULKOILUPÄIVÄTheippa
Joo ulkoilupäivät aloitetaan klo 12 alkaen. Sitten meillä onkin paljon aikaa tehdä lenkkiä ja paistella makkaraa .
Kerho tarjoaa kahvit ja pullaa sekä mehua.
Ottakaa omat makkarat mukaan, tuvassa on takka jonka ympärillä on hyvä sitten lämmitellä ja paistella.Ja jos eksytte, niin numerosta 044-536 7176 saa ajo-ohjeita :-)