Jutun lähetti Majka , Maaliskuun 15, 2004 kello 10:09:38
tokoilijat hohoi!Ettekö halua osallistua paras toko-PON-kilpailuun? Minä en laske pisteitä kaikille tokoilijoille vaan kukin lähettää tiedot itse, jos haluaa osallistua. Viimeinen lähestyspivä oli jo 12.3.
Majka