Jutun lähetti Mervi , Helmikuun 14, 2004 kello 22:00:23
Onnitteluja, TVA arvosta..Tallinan menestyjät sekä IMATRAN menestyjätMoi kaikille !!
ONNEA kovasti Kuopioon SOHVILLE JA PENTILLE JA HANNELELLE!!Eipä ole hukkaan menny kova työ Sohvi tyttösen kanssa!!Ihan katteks käypi!!Nimim. omani tottelevat ehkä nimeään.ja ruokakuppia..Jatkuu Onnittelut; Namille ja Latelle hienosta Tallinan menestyksestä!!!
Sitten viimesimmät; ONNEA Minskille ROP voitosta - Woleckille VSP.stä ja SERTISTÄ sekä ROdolle CACIB onnittelut!!Tämähän tapahtui tänään Imatralla!!
- Juu nyt kutsuu peti selän oikasuun:))
Mervi ja karvat