Jutun lähetti Ana, Inka ja Nami , Helmikuun 15, 2004 kello 18:15:59
Loistavaa!!!!Jestas sentään minkä oottekin menneet tekemään!!!
Järkyttävän paljon onnea Pentti, Hannele ja Sohvi-sähikäinen!!! :-)
Todella LOISTAVA uutinen. Tätä olis kyllä syytä juhlia kunnolla!