Jutun lähetti milla , Heinäkuun 10, 2007 kello: 23:12:43
Re: Taas yksi epäonnistunut näyttelykäynti/MIKSI??Vastineena juttuun: Re: Taas yksi epäonnistunut näyttelykäynti/MIKSI??, jonka kirjoitti: Fia , Heinäkuun 10, 2007 kello: 20:29:55:
eiköhän ammattilaiset tiedä mitä saa tehdä ja mitä ei,asiasta keskusteltu heidän kanssa tässäKIN... en viitsi täällä asiaa puida enempää, jos jollakin jotain hampaankolossa, voi ottaa privasti yhteyttä.
milla