Re: Ruotsi/Piteå 19.5.2007 K


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Kikka , Toukokuun 21, 2007 kello: 22:48:23
----------------------------------------------------------------------

Re: Ruotsi/Piteå 19.5.2007 K

Vastineena juttuun: Ruotsi/Piteå 19.5.2007 K, jonka kirjoitti: Mervi , Toukokuun 19, 2007 kello: 23:51:45:

Harmi juttu tuollainen huonosta kokemuksesta aiheutunut trauma. Meillä on samantapainen kokemus. Matu oli ihan OK näyttelyissä, tuli Suomen muotovalioksi, liehitteli tuomareita ja oli iloinen. Sitten tuo alkoi pikkuhiljaa varoa tuomareita ja viimeinen tikki oli messarin voittajanäyttelyssä; ei antanut miestuomarin koskea, tuli hylätty. No, huomasimme sen jälkeen, että pojalla pakottaa hammasta. Hammaslääkäri kuolletti koko kulmahampaan ytimen, ja eipä pojua enää sattunut. Mutta tuosta jäi trauma, joka ei koskaan parantunut. Mies näyttelykehässä ei käynyt jätkälle, ja eipä se nainen ollut paljon helpompi, se oli se kehä joka palautti muistot mieleen. Päätimme lopettaa pojun näyttelykäynnit, koska häntä niin kiusasivat nuo koitokset. Kotona olemme jatkuvasti tarkoituksella koskettaneet yllättäen hänen päätään, edestäpäin ja takaapäin ja kaikkialta, ei mitään reaktiota. Lenkilläkin vieraat saavat nykyisin koskettaa yllättäen (vaikka itse olemmekin varuillamme). Siispä uskon, että nuorella koiralla treenit auttavat, eikä huonoin vaihtoehto ole mätsärit, joissa tuomari etukäteen tietää tuon trauman ja voi treenata lähestymistä. Tsemppiä sulle Mervi.
t. Kikka


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]