Re: Ruotsi/Piteå 19.5.2007 K


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti milla , Toukokuun 22, 2007 kello: 08:26:41
----------------------------------------------------------------------

Re: Ruotsi/Piteå 19.5.2007 K

Vastineena juttuun: Ruotsi/Piteå 19.5.2007 K, jonka kirjoitti: Mervi , Toukokuun 19, 2007 kello: 23:51:45:

Onneva nyt kuitenkin että edes toisella tärppäsi :-)

Ja Maxille..... treeniiiiäää..... meillä auttoi kakaralla kun treenattiin koskemista ihmisten,etenkin miesten kanssa n.4kk (nameilla, palloilla,väkisin koskemisella, uudestaan palloilla jne jne), alkoi tulos näkyä, nyt tosin ongelma alkaa pahentua taas,joten saatte varmaan tulevissa koitoksissa nähdä taidonnäytettä :(
MEillä ei siis ole tietääkseni mikään trauma aiheuttanut, nyt pelkotilat on vaan ja ainoastaan kehässä, kehän ulkopuolella ollaan kaikkien frendejä.
Mutta ota ja tiedä sitten näistä karvakääryleistä.

Terkuin, Kohtalotoverit


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]