Jutun lähetti Tiina , Toukokuun 17, 2007 kello: 20:19:00
Tampere pentunäyttely 17.5Tänään ensiesiintymisen näyttelytouhuihin suoritti pikkuPaavo 5,5kk eli:
Flinkbein Emblemat ROP-pentu
reippaasti pikkupon edusti rotuamme ja nautti joka hetkestä :)
Tiina ja iskäWole