Jutun lähetti Tintti , Toukokuun 18, 2007 kello: 07:28:52
Re: Tampere pentunäyttely 17.5Vastineena juttuun: Re: Tampere pentunäyttely 17.5, jonka kirjoitti: Tarja , Toukokuun 17, 2007 kello: 22:17:11:
ONNEA!
Ja kuten on tapana sanoa: Musta musta on paras ;)